Organizacja pracy w MOPS w czasie pandemii Covid-19

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
5 października 2020

Szanowni Państwo,

ze względu na trwającą pandemię oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo, zarówno klientów, jak  i pracowników, zachęcamy Wszystkich zainteresowanych do kontaktu z nami telefonicznie lub mailowo.

Nasze telefony czynne są codziennie od poniedziałku do piątku

w godzinach: 7.30 - 15.30

Numery telefonów: 14 670 50 06; 681 35 90; 681 35 91

Dział Usług Opiekuńczych: 14 6816 166

e-mail: biuro@mops-debica.pl

 

Ponadto informujemy, że wszelkie niezbędne informacje oraz druki wniosków znajdują się na naszej stronie internetowej: www.mops-debica.pl

 

W dalszym ciągu można także załatwić sprawy przez Internet nie wychodząc z domu za pośrednictwem platformy e PUAP lub portalu Emp@tia (serwisy zewnętrzne),

 

KONTAKT Z PRACOWNIKIEM:

 

W przypadku spraw, które wymagają osobistego kontaktu z pracownikiem można skorzystać z Punktu Obsługi Klienta, które znajdują się przy Akademickiej 12 (budynek MOPS) oraz w przypadku spraw związanych ze świadczeniami rodzinnymi – w budynku Dworca PKP.

Wszystkich prosimy o korzystanie ze środków dezynfekujących, które dostępne są w naszych budynkach oraz o zasłanianie ust i nosa.  

WAŻNE:

Ze względów bezpieczeństwa, w Punkcie Obsługi Klienta mogą przebywać maksymalnie dwie osoby. Dlatego uprzejmie prosimy o cierpliwe oczekiwanie na swoją kolej zachowując odstęp 2m odległości.

Zapewniamy Państwa, że wszystkie działania realizujemy na bieżąco. A wszystkie osoby potrzebujące wsparcia otrzymują niezbędną pomoc.

W przypadku konieczności bezpośredniego kontaktu z pracownikiem zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego i umówienia się na konkretny termin.

Przyjęcia klientów odbywają się z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa oraz zasad sanitarnych obowiązujących podczas epidemii:

  • w tym samym czasie przy jednym stanowisku obsługi może przebywać jedna osoba
  • po wejściu należy zdezynfekować ręce płynem znajdującym się w Punkcie Obsługi Klienta
  • należy zachować bezpieczną odległość, minimum 2 m.
  • obsługiwane są jedynie osoby mające zakryte usta i nos, w tym celu można wykorzystać np. maseczkę, przyłbicę czy chustę.