Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Dębicy
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Deklaracja dostępności

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony mops-debica.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny w oparciu o listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v.2.2.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Katarzyna Gawlik — mejlowo katarzyna.gawlik@mops-debica.pl lub telefonicznie +48 602 455 118.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej:

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:

Dostępność architektoniczna

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy
ul. Akademicka 12
39-200 Dębica

Parking
Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
Parking jest bezpłatny.
Przed budynkiem, na parkingu wzdłuż ulicy Akademickiej znajduje się miejsce do parkowania dla osób z niepełnosprawnościami.

Pies asystujący
Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku
Do wejścia głównego dojdziesz z poziomu chodnika. Dla Osób z niepełnosprawnością wzroku na budynku został zainstalowany znacznik TOTUPIOT który dokładnie opisuje dojście do budynku i co znajduje się po wejściu do środka.
Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
Otwierają się na zewnątrz.
Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
Przed drzwiami wejściowymi znajduje się Video- domofon umożliwiający wezwanie pomocy jeśliby taka konieczność zaistniała

Przestrzeń za wejściem
Zmodernizowany i dostępny Punkt Obsługi wraz z Informacją znajduje się w holu, tuż za głównym wejściem. Wyposażony jest interkomy oraz przenośną pętlę indukcyjną. Sekretariat znajduje się po lewej stronie od wejścia na korytarz. Wszystkie pomieszczenia oznaczone są dostępnymi tabliczkami informacyjnymi oraz w języku Braille`a.
Informacja dotykowa o rozmieszczeniu pomieszczeń znajduje się w holu w strefie Punktu Obsługi Klienta
Informacja rozmieszczenia pomieszczeń znajduje się w na korytarzu na wprost wejścia do budynku i jest wykonany w kontrastowych kolorach oraz dużymi czcionkami.
Ścieżka dotykowa prowadzi do do trzech okienek w Punkcie Obsługi Klienta , do dziennika podawczego oraz do sekretariatu
Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
Punkt obsługi znajduje się w holu, tuż za głównym wejściem
Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.

Ciągi poziome
Wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze.

Pomieszczenia
Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka
W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
Toaleta znajduje się po wejściu na główny korytarz po prawej stronie, pomieszczenie nr 24
Drzwi otwierają się na zewnątrz.
Drzwi łatwo pozostają w pozycji otwartej.
Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
W toalecie jest zamontowany przycisk do wzywania pomocy.
Pochwyt jest po lewej stronie ustępu.

Dział Świadczeń Rodzinnych
ul. Ratuszowa 6
39-200 Dębica

Parking
Nie mamy parkingu.
Najbliższy parking dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się przy budynku UM w Dębicy ul. Ratuszowa 2 w odległości ok. 50 m.

Pies asystujący
Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku
Dla osób z niepełnosprawnością wzroku na budynku został zainstalowany znacznik TOTUPIOT który dokładnie opisuje dojście do budynku i co znajduje się po wejściu do środka.
Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.

Przestrzeń za wejściem
Za wejściem znajduje się niewielki holl
Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.

Ciągi poziome
Wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze.

Łazienka
W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.

Dzienny Dom Senior PLUS
ul. Mościckiego 26
39-200 Dębica

Parking
Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 7 metrów.
Parking jest bezpłatny.

Pies asystujący
Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku
Wejście do budynku poprzedzone jest jednym wysokim stopniem. Brak możliwości wjazdu na wózku. Istnieje drugie wejście z poziomu "0" bezpośrednio do windy, która zatrzymuje się na każdej kondygnacji. Dla Osób z niepełnosprawnością wzroku na budynku został zainstalowany znacznik TOTUPIOT który dokładnie opisuje dojście do budynku i co znajduje się po wejściu do środka.
Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.

Ciągi poziome
Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
Wszystkie korytarze są dostępne.

Ciągi pionowe
Możesz skorzystać z windy.

Schody
Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.

Winda
Drzwi windy otwierają się automatycznie
Winda znajduje się w budynku
Do windy można wejść również od zewnątrz

Pomieszczenia
Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka
W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.

Ośrodek Wsparcia Dziennego- Dom Seniora oraz Dział Usług Opiekuńczych
ul. Rzeszowska 15
39-200 Dębica

Parking
Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 1 metrów.
Parking jest bezpłatny.

Pies asystujący
Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku
Dla Osób z niepełnosprawnością wzroku na budynku został zainstalowany znacznik TOTUPIOT który dokładnie opisuje dojście do budynku i co znajduje się po wejściu do środka.
Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
Otwierają się na zewnątrz.
Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.

Przestrzeń za wejściem
Dla osób z niepełnosprawnością wzroku na budynku został zainstalowany znacznik TOTUPIOT który dokładnie opisuje dojście do budynku i co znajduje się po wejściu do środka.
Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.

Ciągi poziome
Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
Wszystkie korytarze są dostępne.

Ciągi pionowe
Możesz skorzystać z windy.

Schody
Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.

Winda
Drzwi musisz otworzyć ręcznie
Winda znajduje się w budynku
Przyciski sterujące mają opisy w alfabecie Braille'a.
Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.
Oznaczenia są kontrastowe.
Najniższe przyciski sterujące znajdują się na wysokości 90 centymetrów.
W razie problemów - zadzwoń do obsługi na numer telefonu: 800 20 40 42

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

• Dla osób z niepełnosprawnością wzroku na budynku został zainstalowany znacznik TOTUPIOT który dokładnie opisuje dojście do budynku i co znajduje się po wejściu do środka.
• Przed drzwiami wejściowymi znajduje się Video- domofon umożliwiający wezwanie pomocy jeśliby taka konieczność zaistniała
• Dostępny Punkt Obsługi wraz z Informacją znajduje się w holu, tuż za głównym wejściem. Wyposażony jest interkomy oraz przenośną pętlę indukcyjną. Sekretariat znajduje się po lewej stronie od wejścia na korytarz. Wszystkie pomieszczenia oznaczone są dostępnymi tabliczkami informacyjnymi oraz w języku Braille`a.
• Informacja dotykowa w postaci planu tyflograficznego o rozmieszczeniu pomieszczeń znajduje się w holu w strefie Punktu Obsługi Klienta.
• Dla osób z niepełnosprawnością wzroku na budynku został zainstalowany znacznik TOTUPIOT który dokładnie opisuje dojście do budynku i co znajduje się po wejściu do środka.
• Przed drzwiami wejściowymi znajduje się Video- domofon umożliwiający wezwanie pomocy jeśliby taka konieczność zaistniała
• Dostępny Punkt Obsługi wraz z Informacją znajduje się w holu, tuż za głównym wejściem. Wyposażony jest interkomy oraz przenośną pętlę indukcyjną. Sekretariat znajduje się po lewej stronie od wejścia na korytarz. Wszystkie pomieszczenia oznaczone są dostępnymi tabliczkami informacyjnymi oraz w języku Braille`a.
• Informacja dotykowa w postaci planu tyflograficznego o rozmieszczeniu pomieszczeń znajduje się w holu w strefie Punktu Obsługi Klienta.

Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://mops-debica.pl/strona/informacja-dla-osob-niedoslyszacych-i-gluchoniemych
Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://mops-debica.pl/strona/informacja-w-tekscie-latwym-do-czytania-i-rozumienia
Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://mops-debica.pl/strona/informacja-dla-osob-niedoslyszacych-i-gluchoniemych
Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://mops-debica.pl/strona/raport-o-stanie-zapewniania-dostepnosci-podmiotu-publicznego