Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Dębicy
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Deklaracja dostępności

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony mops-debica.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Nadmierne koszty

Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.

Treści nieobjęte przepisami

Opublikowane filmy nie mają napisów dla osób niesłyszących i Głuchych
Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Katarzyna Gawlik — mejlowo katarzyna.gawlik@mops-debica.pl lub telefonicznie +48 602 455 118.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej:

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:

Dostępność architektoniczna

Parking
• Przed budynkiem, wzdłuż ulicy Akademickiej znajduje się miejsce do parkowania dla osób z niepełnosprawnościami.
• Miejsce parkingowe jest pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
• Parking jest bezpłatny.
Pies asystujący
• Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
• Do wejścia głównego dojdziesz z poziomu chodnika.
• Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
• Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
• Otwierają się na zewnątrz.
• Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
• Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
Przestrzeń za wejściem
• Dostępny Punkt Obsługi wraz z Informacją znajduje się w holu, tuż za głównym wejściem.
• Ścieżka dotykowa (FON)prowadzi do trzech okienek w Punkcie Obsługi Klienta , do dziennika podawczego oraz do sekretariatu
• Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
• Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
• Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.
Ciągi poziome
• Wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze.
Pomieszczenia
• Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
• W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
• Toaleta znajduje się po wejściu na główny korytarz po prawej stronie, pomieszczenie nr 24
• Drzwi otwierają się na zewnątrz.
• Drzwi łatwo pozostają w pozycji otwartej.
• Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
• Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
• W toalecie jest zamontowany przycisk do wzywania pomocy.
• Pochwyt jest po lewej stronie toalety.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

• Dla osób z niepełnosprawnością wzroku na budynku został zainstalowany znacznik TOTUPIOT który dokładnie opisuje dojście do budynku i co znajduje się po wejściu do środka.
• Przed drzwiami wejściowymi znajduje się Video- domofon umożliwiający wezwanie pomocy jeśliby taka konieczność zaistniała
• Dostępny Punkt Obsługi wraz z Informacją znajduje się w holu, tuż za głównym wejściem. Wyposażony jest interkomy oraz przenośną pętlę indukcyjną. Sekretariat znajduje się po lewej stronie od wejścia na korytarz. Wszystkie pomieszczenia oznaczone są dostępnymi tabliczkami informacyjnymi oraz w języku Braille`a.
• Informacja dotykowa w postaci planu tyflograficznego o rozmieszczeniu pomieszczeń znajduje się w holu w strefie Punktu Obsługi Klienta.
• Dla osób z niepełnosprawnością wzroku na budynku został zainstalowany znacznik TOTUPIOT który dokładnie opisuje dojście do budynku i co znajduje się po wejściu do środka.
• Przed drzwiami wejściowymi znajduje się Video- domofon umożliwiający wezwanie pomocy jeśliby taka konieczność zaistniała
• Dostępny Punkt Obsługi wraz z Informacją znajduje się w holu, tuż za głównym wejściem. Wyposażony jest interkomy oraz przenośną pętlę indukcyjną. Sekretariat znajduje się po lewej stronie od wejścia na korytarz. Wszystkie pomieszczenia oznaczone są dostępnymi tabliczkami informacyjnymi oraz w języku Braille`a.
• Informacja dotykowa w postaci planu tyflograficznego o rozmieszczeniu pomieszczeń znajduje się w holu w strefie Punktu Obsługi Klienta.